• Detalii

    Revenire

    Administrare imobile


    Imobilele sunt adesea spatii destinate inchirierii atat pentru locuit cat si pentru birouri sau activitati comerciale. Tocmai de accea ele trebuie sa fie administrate si intretinute pentru a putea atrage clientii.

    Ce presupune administrarea imobilului?

    Administrare imobile este un serviciu complex pe care firma noastra il asigura,  si reprezinta o gestionare totala a imobilului sau imobilelor prin activitati complementare de intretinere , amenajari si renovari cat si prin cele de tip economic si financiar.

    Administrare corecta a imobilului

    Serviciile noastre se adreseaza proprietarilor individuali sau asociatiilor de proprietari care au nevoie de servicii complete de administrare a  imobilelor, apartamentelor, complexelor de imobile sau cartiere rezidentiale.

    Tratand individual necesitatile fiecarui client si particularitatile fiecarui imobil sau ansamblu de imobile, oferta noastra de administrare imobile este corecta si usor de personalizat si de optimizat in functie de particularitatile specifice.

     

    • Verificarea periodica, conform contractului, a imobilului sau imobilelor
    • Intretinere, reparatii si revizii curente, conform contractului de administrare
    • Verificari si reparatii instalatii sanitare
    • Verificari si reparatii instalatii electrice
    • Interventii in situatii de urgenta (inundatii, intrerupere energie electrica sau termica)
    • Intretinere aer conditionat
    • Instalare, mutare sau montare mobilier
    • Reparatii mobila si tamplarie
    • Instalare instalatii elctrocasnice
    • Servicii de curatenie interioare si exterioare
    • Supravegherea de catre specialisti a lucrarilor de intretinere sau reparatii
    • Asigurarea unei mentenante calificate
    • Servicii de amenajari interioare si exterioare efectuate numai de echipe de profesionisti
    • Inchirierea si administrarea proprietatii
    • Colectarea chiriei si depunerea ei la banca, conform contractului de administrare
    • Achitarea de taxe, impozite, asigurari
    • Verificarea chiriasilor prin inspectii periodice stabilite stabilite cu chiriasii si proprietarul
    • Verificarea periodica a platii utilitatilor
    • Verificarea proprietatii in momentul plecarii chiriasilor
    • Reparatii, renovari si pregatirea proprietatii pentru noi chiriasi
    • Servicii de inchiriere a proprietatii
    • Inspectarea periodica a proprietatii comune in vederea constatarii aparitiei defectelor, in cazul asociatiilor de proprietari
    • Inlaturarea defectelor si avariilor aparute la instalatiile de folosinta comuna;

     

    In cadrul asociatiilor de proprietari asiguram si urmatoarele servicii de administrare a imobilelor

    • Servicii de administrare financiare si contabile
    • Declaratii fiscale pentru asociatiile de proprietari
    • Intocmire state de plata pentru asociatiile de proprietari
    • organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice
    • gestionarea bunurilor materiale si a fondurilor banesti
    • calculul penalizarilor in conformitate cu reglementarile legale in vigoare si a sistemului aprobat de Adunarea Generala;
    • repartizarea si calculul subventiilor pentru caldura;
    • intocmirea registrelor obligatorii (registru de casa,registru de banca, registru de fond rulment, registru de fond reparatii,registru de fonduri speciale, registru pentru evidenta penalizarilor, registru jurnal, registru inventar, etc.)
    • intocmirea fiselor de apartament, fiselor de furnizori
    • intocmirea statelor de salarii pentru personalul angajat al asociatiei
    • intocmirea si depunerea declaratiilor si fiselor fiscale
    • plata impozitelor si taxelor datorate da asociatia de proprietari
    • plata furnizorilor de utilitati
    • intocmirea situatiei elementelor de activ si pasiv si depunerea la consiliile locale in conformitate cu reglementarile legale in vigoare;
    • Alte elemente specifice administrarii financiar-contabile in cadrul asociatiilor de proprietari.

     

     

    Contract de administrare imobileReduceri de pret pe perioada derularii contractului de administrare imobil sau imobile

    Pe perioada derularii contractului va oferim discounturi la serviciile de reparatii si renovari la imobilele aflate in administare, precum si la activitatile de amenajare interioara si exterioara a acestora.

    Va invitam sa luati legatura cu unul din reprezentantii nostrii pentru a putea analiza necessitatile de administrare pe care le aveti. Puteti, de asemenea, sa completati un formular simplu facand CLICK AICI, urmand sa va contactam noi in cel mai scurt timp.

    Revenire ...